Peugeot Club Danmark
 November 22 2014 10:58:28
Navigation
Hjem / Nyheder
Artikler
FAQ
Kontakt os
Forum
Links
Søg
Besøgende
Gæster online: 3
Ingen brugere online

Antal brugere: 5,967
Nyeste bruger: larshh
Debatemner
Nyeste emne
Vigtig info til Peug...
Rudehejs
windows xp
Skiftning af kobling...
Spørgsmål vedr motor...
Mest aktive emner
fartpilot - nu og... [244]
Konstruktionsfejl... [93]
407 blæser fint, ... [93]
Reparation af ESP [75]
antenne opbygning... [59]
Se indlæg
Peugeot Club Danmark | Arkiv | Peugeot snak (arkiv)
Forfatter kodekort.
Hobbitten
Brugere

Antal indlæg: 1
Lagt på d. 06-01-2013 20:28
Hej Peugeot folk.

Jeg købte for halvanden års tid siden en peugeout 307 sw. Den havde før jeg købte den kørt som leasingbil i Holland, derfor var der kun en hollandsk manual med. Forhandleren lovede at en manual på dansk ville blive sendt til mig, men som så meget andet i forbindelse med købet, var han osse her upålidelig, der har jeg selv investeret i en manual på dansk. I den kan jeg så læse bla. at jeg skal sørge for ved køb af brugt bi,l at få et nøglekode kort med, hvilket jeg ikke har fået. Og jeg orker ikke flere meningsløse dialoger og konflikter med forhandleren!!
Nu er mit spørgsmål så; Hvis jeg får brug for at bruge det her kodekort, og som i min situation ikke har et, hvad gør jeg så?
Forfatter RE: kodekort.
silverfox
Brugere

Antal indlæg: 1405
Lagt på d. 06-01-2013 20:52
Kodekortet er en angivelse af bilens transponderkode, som bruges ved kodning af nøgler. Alle peugeot forhandlere kan hente den kode i systemet. Så den er ikke specielt vigtig.
Forfatter RE: kodekort.
Holt
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 888
Bopæl: Hejnsvig
Lagt på d. 06-01-2013 21:22
Hvis du en anden gang får brug for en manual, er de tilgængelige på nettet til alle Peugeot fra 205 modellen og frem, følg linket i bunden af mit indlæg, du kan endda skifte til alverdens sprog i øverste højre hjørne

Holt

Peugeot 307 Hatchback 2.0 "Griffe" 2002
Fartpilot eftermonteres: http://www.peugeotclub.dk/forum/viewthread.php?forum_id=3&thread_id=7358
Instruktionsbøger til alle Peugeot fra 205 og frem http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Alle sider er Copyright © Peugeot Club Danmark