Peugeot Club Danmark
 Januar 23 2018 23:01:19
Navigation
Hjem / Nyheder
Artikler
FAQ
Kontakt os
Forum
Links
Søg
Besøgende
Gæster online: 5
Brugere online: bjdue

Antal brugere: 7,899
Nyeste bruger: Kenneth_85
Debatemner
Nyeste emne
Peugeot 206 S16 vil ...
307 sw uden bremsekr...
207 tænder selv lyset
panorama tag
308 Update radio
Mest aktive emner
fartpilot - nu og... [580]
Konstruktionsfejl... [94]
407 blæser fint, ... [93]
Reparation af ESP [75]
antenne opbygning... [59]
Se indlæg
Peugeot Club Danmark | Peugeot Club Danmark | Køb/Salg/Bytte
Forfatter HEJ ALLESAMEN!
SALAMANDER
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 99
Bopæl: sjælland
Tilmeldt: 03.05.05
Lagt på d. 15-10-2005 16:06
SOM NOGLE AF JER VED, ER JEG DEN LYKKELIGE EJER AF EN MEGET SPECIEL PEUGEOT 106 GTI!
smiley

DEN RØDE RACERS DATA:
Måske Danmarks hurtigste 106?
Med konventionel motor?
Ingen kompressor!
Ingen turbo!
Kun den ”ÆGTE” vare!

Model: Peugeot 106 GTI Premium.
Farve: Lucifer rød.
Årgang: 1996

MOTOR:
Motoren er tunet komplet hos Agergård af Agergård personligt.
Den sidste han selv lavede for private!
Som ekstra fint er selve tuningen udført med smedede stempler og ekstra lette plejlstænger (Arrows). På den måde er stempel og plejlstang lettet med ca. 125 gram pr. cylinder.

Stålkrumtap og forstærkede lejer.
1860 ccm.
200+ HK.
Drejningsmomentet er på over 225 Nm.
Topstykket er bearbejdet efter alle forskrifter.
Motorstyring er Magneti-Marelli og programmeret hos Agergård.
0-100 KM/T er blevet målt til 4,478 sekund!
TOPFART: UKENDT!!!
(Fordi jeg gerne vil beholde mit kørekort og fordi speedometeret kun går til 220 KM/T.)

Kobling er næsten ny. Ca. 15.000 Km.
Gearkasse er i orden.

BENZINØKONOMI: 11.90 KM pr. liter ved normal kørsel!
(Målt efter 10 optankninger!)
Normal kørsel er ”Full speed ahead”, nogle gange, men mest kørsel bagved alle de andre idioter på motorvejen! ….Hehe!

Undervogn er udstyret med 106 Maxi skruefjedre foran og gul Koni bag, Hvilket efter DTC-eksperterne er det optimale.
Bremserne er overdimensionerede!
Undervognen er i øvrigt sat op af DTC-mekanikere, blandt andet Jens Lehmann, Peugeot Køge. Hvem man i øvrigt kan kontakte for oplysninger omkring vognen.

Øvrigt udstyr:
CD-Radio med 10x veksler.
Ekstra højtalere i hattehylde.
Håndfri telefon med tilhørende mobil i bilens farve.

Bilen har kørt ca. 15.000 KM. siden modifikation/tuning.
Bilen er en tidligere firmabil og er overserviceret.
Bilen har aldrig været kørt uhensigtmæssigt hårdt og har aldrig kørt banerace.

Denne bil er livsfarlig i en ukyndigs hænder!
Især hvis det er en ung KARL SMART der …”Har styr på det hele”!
Selv er jeg en halvgammel nar på 45 år og jeg har lært at kende forskel på, ”Skide skægt” og ”Farligt”!

AGERGÅRD! – Din bil er i gode hænder og TAK!!!
Den kan godt nok sparke røv!
smiley



BILEN ER FOR ØVRIGT TIL SALG!
DU KAN KØBE HELE HERLIGHEDEN FOR KUN 417.999,- KR.
smiley

SALAMANDER


SALAMANDER
Forfatter RE: OK!
SALAMANDER
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 99
Bopæl: sjælland
Tilmeldt: 03.05.05
Lagt på d. 15-10-2005 17:10
OK! ...415.999,-KR ,hvis du er hurtig!
smiley


SALAMANDER
Forfatter RE: Hehe
NiCoL
Brugere

Antal indlæg: 109
Bopæl: Randers
Tilmeldt: 22.07.05
Lagt på d. 15-10-2005 19:16
Det var sgu en dyr lille bil smiley Hvor mange tror du byder så meget? smiley


Du kan ikke hjælpe de fattige ved at udrydde de rige
Forfatter RE: HEJ ALLESAMEN!
Marck 206 GT
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 68
Bopæl: Vesterbro, København
Tilmeldt: 25.10.04
Lagt på d. 17-10-2005 08:00
hvorfor skal vi hører om den 106'er hele tiden...? Det er jo det samme du skriver hver eneste gang Salamander!


MARCK L. LORENTZEN
"PCDK NR: 1975"
marck_lorentzen@hotmail.com
Forfatter RE: HEJ ALLESAMEN!
Webmaster
Super Administrator

Antal indlæg: 118
Bopæl: Veksø
Tilmeldt: 19.10.04
Lagt på d. 17-10-2005 10:06
Emnet er flyttet, da det er et køb/salg emne.
http://www.peugeotclub.dk
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
reklame
Alle sider er Copyright © Peugeot Club Danmark