Peugeot Club Danmark
 Januar 20 2018 00:31:36
Navigation
Hjem / Nyheder
Artikler
FAQ
Kontakt os
Forum
Links
Søg
Besøgende
Gæster online: 9
Ingen brugere online

Antal brugere: 7,893
Nyeste bruger: Finn A Andersen
Debatemner
Nyeste emne
Reservedels liste pe...
Gætteleg - Hvad side...
motor temp 206 1,4
Skæv trækaksel?
For lidt lys på bilen
Mest aktive emner
fartpilot - nu og... [580]
Konstruktionsfejl... [94]
407 blæser fint, ... [93]
Reparation af ESP [75]
antenne opbygning... [59]
Se indlæg
Peugeot Club Danmark | Peugeot Club Danmark | Køb/Salg/Bytte
Forfatter Mangler hjælp til styling af 405 MI16
Mr Petersen
Brugere

Antal indlæg: 4
Bopæl: Esbjerg
Lagt på d. 14-12-2005 01:55
Heysa

Jeg er lige blevet den lykkelige ejer, af min anden 405 Mi16 fra 89, Den er nylakeret, og rigtigt rigtigt velholdt. Men kunne godt tænke mig at gøre noget ekstra ud af den, tænkte på nyt skørtesæt evt. bedere sænkning, og muligvis en ordenlig omgang kabnine styling også. Det skal lige siges, at jeg er en Nød når det kommer til biler, jeg har absolut desværre ikke den fjerneste anelse om hvad der får dem til at "tikke" Så jeg har et par mekaniker kammerater der hjælper mig i ny og næ når der opstår problemer. Men så var det jeg tænkte, er der ingen danske firmaer eller privat personer, der kan hjælpe med styling mod betaling selvfølgelig ???smiley

Mvh
Petersen

MI16, To be or not to be.
160545010 Extremer@mail.dk
Forfatter RE: Mangler hjælp til styling af 405 MI16
NiCoL
Brugere

Antal indlæg: 109
Bopæl: Randers
Lagt på d. 14-12-2005 09:15
Mr Petersen skrev:
Heysa

Jeg er lige blevet den lykkelige ejer, af min anden 405 Mi16 fra 89, Den er nylakeret, og rigtigt rigtigt velholdt. Men kunne godt tænke mig at gøre noget ekstra ud af den, tænkte på nyt skørtesæt evt. bedere sænkning, og muligvis en ordenlig omgang kabnine styling også. Det skal lige siges, at jeg er en Nød når det kommer til biler, jeg har absolut desværre ikke den fjerneste anelse om hvad der får dem til at "tikke" Så jeg har et par mekaniker kammerater der hjælper mig i ny og næ når der opstår problemer. Men så var det jeg tænkte, er der ingen danske firmaer eller privat personer, der kan hjælpe med styling mod betaling selvfølgelig ???smiley

Mvh

Jeg kender en i Vi borg der kan gøre det billigt....! Jeg fik sat mit på for 1500,- hvor det skulle limes og hele molevitten.

Jeg kender en i Viborg
Petersen

Du kan ikke hjælpe de fattige ved at udrydde de rige
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
reklame