Peugeot Club Danmark
 Januar 18 2018 13:08:32
Navigation
Hjem / Nyheder
Artikler
FAQ
Kontakt os
Forum
Links
Søg
Besøgende
Gæster online: 3
Ingen brugere online

Antal brugere: 7,890
Nyeste bruger: MvsG
Debatemner
Nyeste emne
aktivering af ekstra...
For lidt lys på bilen
Diagbox/Lexia/PP2000...
motor temp 206 1,4
UPDATE Diagbox/Lexia...
Mest aktive emner
fartpilot - nu og... [580]
Konstruktionsfejl... [94]
407 blæser fint, ... [93]
Reparation af ESP [75]
antenne opbygning... [59]
Se indlæg
Peugeot Club Danmark | Peugeot Club Danmark | Køb/Salg/Bytte
Forfatter 106 rallye sælges
NiCoL
Brugere

Antal indlæg: 109
Bopæl: Randers
Lagt på d. 28-01-2006 13:53
Jeg har muligvis fået job i Norge, så overvejer at sælge bilen, da jeg ikke skal bruge...
Bilen har kørt 201200 km, og motoren har kørt 85000 km
Peugeot 106 Rallye, Før 1,3 Rallye motor og nu 1,6 Rallye, 6. eller 7. måned 1995 -RØD BIL-
Jeg har haft bilen siden April måned, siden da har jeg købt:
Rockford Fosgate: 6x9 power serien, P4004 4-kanals forstærker, 2x10" Punch bass'er.
Det hele er bygget ind, med 4 dioder, ikke noget overgejlet, men det ser godt ud.
Højttalere foran er Alpine (Ved ikk hvad de mere hedder)
Headunit: Pioneer DEH-P6700MP

De 3 bagerste ruder er tonet, 4% lysgennemgang.

I november måned fik jeg ny OneTwoPipe udstødning på med Ø103, den fik jeg på da jeg havde fået nyt skørtesæt på, skørtesættet er stadig gråt, da jeg ville vente til februar med at male det, pga vejret i den kolde tid her..
Samtidig med at der kom ny motor i starten af denne måned er der også kommet ny gearkasse i.
I foregårs fik jeg sat nyt kn-injection i.
Den nye motor er lige bleven kørt til, jeg har endnu ikke kørt på motorvej endnu, hvilket vil sige at jeg ikke bare har "brændt" den af da jeg fik bilen igen.

Jeg har installeret alarm i, med fjernstart, lcd display (tror jeg det hedder) og hele molevitten(LEA-825), der er ikke c-lås i, men hvis der ikke er køber til bilen endnu, får jeg det installeret inden for 14 dage, og kan styres over alarm betjeningen.

Kabinen er pæn, MOMO rat, MOMO Geaarkop og MOMO Gearmanchet. Det eneste minus er, at i bagsædet er der er lille et brandhul som man ikke lægger mærke til.

Der er inden for de seneste 2 måneder udskiftet, bærearme (Vidste ikke hvad for en der var i stykker så købte bare begge to) Styrekugle i højre side, sænkningssæt 40 mm (Proracing), gasstøddæmpere), olifilter og alt der skiftes med motor og gearkasse, nye tædrør, tændrørshætter.

Den udvendige stand er ikke så pæn, med mindre man kan lige to farvet biler rød/grå
Så den skal males hvis man ikke kan li det..
Der er lidt rust i bunden, men det får jeg lavet inden salg af bilen.

Der er vinterdæk på nu 13" stålfælge, dækkene ved jeg ikke hvad er for et mærke, men de holder ikke en sæson mere.
Om sommeren kører jeg rundt på WSL 15" fælge med Dunlop SP9000, de har kørt ca 2000 km, og ligner de er nye...

Prisen er 47000,- hvilket jeg vil sige er meget meget billgt, den sidste måned har jeg brugt lige omkring 20.000 på den, men det er jo op til en selv at vurdere.

Hvis jeg mangler noget må i lige sige til....

Billeder mailes søndag hvis nogen er interesseret...

Du kan ikke hjælpe de fattige ved at udrydde de rige
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
reklame
Alle sider er Copyright © Peugeot Club Danmark