Peugeot Club Danmark
 Januar 17 2018 19:18:50
Navigation
Hjem / Nyheder
Artikler
FAQ
Kontakt os
Forum
Links
Søg
Besøgende
Gæster online: 5
Ingen brugere online

Antal brugere: 7,887
Nyeste bruger: Rolf
Debatemner
Nyeste emne
For lidt lys på bilen
Hvor køber jeg ny st...
Skæv trækaksel?
motor temp 206 1,4
Fejl P1445 på Peugeo...
Mest aktive emner
fartpilot - nu og... [580]
Konstruktionsfejl... [94]
407 blæser fint, ... [93]
Reparation af ESP [75]
antenne opbygning... [59]
Se indlæg
Peugeot Club Danmark | Teknik | Motor og Transmission
Side 2 af 2 < 1 2
Forfatter RE: Risk of filter blocking
Speechsupply
Brugere

Antal indlæg: 14
Tilmeldt: 29.11.15
Lagt på d. 13-10-2016 22:17
@mikhan,

Kan du ud fra de data jeg har lagt op se noget? Eller skal jeg have udlæst flere informationer?
Jeg prøvede at køre en aktuator test af additiv pumpen og den lød til at køre korrekt. Det undrer mig lidt at den så skriver i standard parameter udskrivning at "addition of additive not possible"
Forfatter RE: Risk of filter blocking
mikhan
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 800
Bopæl: 4913 Nordvest Lolland
Tilmeldt: 03.05.16
Lagt på d. 14-10-2016 08:53
Speechsupply skrev:
@mikhan,

Kan du ud fra de data jeg har lagt op se noget? Eller skal jeg have udlæst flere informationer?
Jeg prøvede at køre en aktuator test af additiv pumpen og den lød til at køre korrekt. Det undrer mig lidt at den så skriver i standard parameter udskrivning at "addition of additive not possible"


Her må andre træde til.. Jeg aner intet om det system smiley

Et totalt ukvalificeret GÆT kunne være. At "addition of additive not possible" blot betyder, at dette ikke er muligt på testtidspunktet. Måske fordi betingelserne for dette ikke passer. Fx. at bilen ikke har nået den motor temperatur der kræves ???
"Engine coolant temperature 48 °C" er ikke særlig varmt ?? Ej heller " Catalytic converter downstream temperature < 100 °C"

Jeg ville nok prøve som foreslået i svar 1 på side 1. Altså en rask tur for at få temperaturen op omkring de 90 grader. Og så foretage samme test.. Evt. mens du/I kører. (med en hjælper selvfølgelig) smiley Og se om "addition of additive not possible" ændre sig til " possible"

Du har tydeligvis stadig væske på bilen.. Ca. 35 % af de max. 1,8 liter. = 0,63 liter.


Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 360.000 km. Nu skrottet.

Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. Nysynet uden fejl maj 17


Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 ( NU med rev C V7.62) Skal du have en udlæsning så, send en MAIL. smiley

Flash fra "gammelt" interface rev B til C kan gøres UB online via TeamViewer.
Redigeret af mikhan d. 14-10-2016 09:13
Side 2 af 2 < 1 2
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
reklame
Alle sider er Copyright © Peugeot Club Danmark