Peugeot Club Danmark
 Januar 23 2018 17:02:44
Navigation
Hjem / Nyheder
Artikler
FAQ
Kontakt os
Forum
Links
Søg
Besøgende
Gæster online: 6
Ingen brugere online

Antal brugere: 7,899
Nyeste bruger: Kenneth_85
Debatemner
Nyeste emne
307 sw uden bremsekr...
207 tænder selv lyset
panorama tag
308 Update radio
Firmware update til ...
Mest aktive emner
fartpilot - nu og... [580]
Konstruktionsfejl... [94]
407 blæser fint, ... [93]
Reparation af ESP [75]
antenne opbygning... [59]
Se indlæg
Peugeot Club Danmark | Teknik | Motor og Transmission
Forfatter Høj tomgang
rlesemann
Brugere

Antal indlæg: 22
Bopæl: Hedensted
Tilmeldt: 11.01.13
Lagt på d. 27-03-2013 20:09
Min 806 2,0 årg 95 går 1200 i tomgang.
Jeg syntes det er for meget, har tjekket vakumslangerne, fandt en enkel der blev skiftet.
nogle bud på hvorfor den går så højt???
Den springer ikke lige igang, den er lidt sløv at slå liv i, ved ikke om det hænger sammen???
Nogle der har bud på afhjælpning til kvikker start???
Forfatter RE: Høj tomgang
Autoholm
Brugere

Antal indlæg: 173
Bopæl: Helsingør
Tilmeldt: 30.06.11
Lagt på d. 28-03-2013 21:07
Er den normal driftsvarm. Hvis den ikke bliver varm (konstant åben thermostat) så kører der med høje omdrejninger hele tiden. Kan også være def. temperaturmåler. Så den tror den er kold. mvh


Frikørt taxa 406 2.0 hdi aut. 03 partikkelfilter 415000 km, Berlingo 1,4 98.
Tidligere: Mondeo 1.8 td 94, Golf 2 1.8 87, Passat 1.6 d 82, Scirocco 1.8 79, Golf 1 1.3 82, Polo 1.3 GLS 78, Corolla 1.8 d 82, Hiace 2.2 d 81, Cortina 1.3 75, Allegro 1.1 75, Austin 1000 75 spansk produceret.
Forfatter RE: Høj tomgang
rlesemann
Brugere

Antal indlæg: 22
Bopæl: Hedensted
Tilmeldt: 11.01.13
Lagt på d. 29-03-2013 13:54
Den har normalt driftteparatur. ca 90g så starter blæseren og falder til under 90g. Jeg tro desvære ikke det er den vej rundt vi skal. Men tak for budet.

VH René
Forfatter RE: Høj tomgang
Autoholm
Brugere

Antal indlæg: 173
Bopæl: Helsingør
Tilmeldt: 30.06.11
Lagt på d. 01-04-2013 12:49
Måske skal du have en tester på for også at aflæse vandtemperatur med testeren. Måske har bilen 2 følere. En til instrumentet og en til motorstyring. Hvis temp.føleren til motorstyringen er def. kan den stadig tro den er kold, men hvis styringen af køleblæser går gennem motorstyring, så ved du at den virker. Har din bil seperat thermokontakt til køleblæseren?


Frikørt taxa 406 2.0 hdi aut. 03 partikkelfilter 415000 km, Berlingo 1,4 98.
Tidligere: Mondeo 1.8 td 94, Golf 2 1.8 87, Passat 1.6 d 82, Scirocco 1.8 79, Golf 1 1.3 82, Polo 1.3 GLS 78, Corolla 1.8 d 82, Hiace 2.2 d 81, Cortina 1.3 75, Allegro 1.1 75, Austin 1000 75 spansk produceret.
Forfatter RE: Høj tomgang
rlesemann
Brugere

Antal indlæg: 22
Bopæl: Hedensted
Tilmeldt: 11.01.13
Lagt på d. 07-04-2013 16:09
Ved ikke om der er 2 føler, hvor finder jeg dem, hvis de er der? Blæseren starter ved ca 92G på instrumentet.

NY INFO.
Jeg kan pumpe omdregningerne op på 2100, med bremsepedalensmiley
Måske noget der er defekt der???
Nogle bud???
Forfatter RE: Høj tomgang
rlesemann
Brugere

Antal indlæg: 22
Bopæl: Hedensted
Tilmeldt: 11.01.13
Lagt på d. 13-04-2013 21:53
Ingen der har de vise sten???smiley
Forfatter RE: Høj tomgang
rlesemann
Brugere

Antal indlæg: 22
Bopæl: Hedensted
Tilmeldt: 11.01.13
Lagt på d. 19-04-2013 19:48
SLET ingen der kan hjælpe?
Den bliver sku snart solgt smiley
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
reklame
Alle sider er Copyright © Peugeot Club Danmark