Peugeot Club Danmark
 Januar 23 2018 18:51:43
Navigation
Hjem / Nyheder
Artikler
FAQ
Kontakt os
Forum
Links
Søg
Besøgende
Gæster online: 3
Brugere online: jimmin

Antal brugere: 7,899
Nyeste bruger: Kenneth_85
Debatemner
Nyeste emne
307 sw uden bremsekr...
207 tænder selv lyset
panorama tag
308 Update radio
Firmware update til ...
Mest aktive emner
fartpilot - nu og... [580]
Konstruktionsfejl... [94]
407 blæser fint, ... [93]
Reparation af ESP [75]
antenne opbygning... [59]
Se indlæg
Peugeot Club Danmark | Teknik | Motor og Transmission
Forfatter Kulilte
JaR
Brugere

Antal indlæg: 16
Tilmeldt: 06.09.11
Lagt på d. 17-08-2013 14:09
Har en 106'er 1.1 fra 99.
Den er lige dumpet til syn på for høj kulilte 0.6 vol.%
Har nogen en ide om hvad jeg skal gøre ved den. Og hvad er grænsen.
Forfatter RE: Kulilte
pug407aut
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2232
Bopæl: Aalborg (Gandrup)
Tilmeldt: 28.02.11
Lagt på d. 17-08-2013 16:41
brug benzinen så den står nær reservetanken, så smider du en flaske karburatorsprit i tanken, køre til syn og fylder tanken med benzin igen når bilen er blevet synetsmiley
jeg gjorde det med min gamle renault i forbindelse med syn


Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 540.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner og små reparationer mm
Diagbox, PP2000, Lexia og VCDS (VAG) tester
Chef mekaniker, Dæk montør/Vulkanisør til daglig.
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
reklame
Alle sider er Copyright © Peugeot Club Danmark