Peugeot Club Danmark
 Januar 24 2018 08:28:23
Navigation
Hjem / Nyheder
Artikler
FAQ
Kontakt os
Forum
Links
Søg
Besøgende
Gæster online: 3
Ingen brugere online

Antal brugere: 7,899
Nyeste bruger: Kenneth_85
Debatemner
Nyeste emne
P0202 dyse skiftet m...
panorama tag
Peugeot 206 S16 vil ...
307 sw uden bremsekr...
207 tænder selv lyset
Mest aktive emner
fartpilot - nu og... [580]
Konstruktionsfejl... [94]
407 blæser fint, ... [93]
Reparation af ESP [75]
antenne opbygning... [59]
Se indlæg
Peugeot Club Danmark | Teknik | Elektronik
Forfatter 406, airbag,abs samt tankdækselfejl efter regn.
bjarneec
Brugere

Antal indlæg: 1
Lagt på d. 11-09-2017 13:11
Hej folkens.
Jeg skal hører om I ved hvor stikket eller evt. sikring til "Fuel Tank Access Open" kontakten sidder?
Efter det regnede hele dagen i lørdags, så tror jeg desværre der er gået koks i elektronikken.
Det startede med at abs+airbag melder fejl/lyser så snart jeg bremser første gang efter bilen har været slukket. Når man så kører, så kommer den pludselig med fejl om tankdækslet er åben og den står så og blinker konstant i displayet, som om en står og åbner/lukker konstant. sådan bliver dte ved hver gang man ændre hastighed, bremser mm. Jeg tror måske der er en fejl på kransen til abs eller lign. og elektronikken så har taget skade pga vand ( hele venstre side kunne man hører der var vand i karossen når man bremsede inditl jeg fik drænet det). For fejlen på airbag kommer hver gang man bremser og den så melder fejl på abs - de bør vel ikke hænge sammen ellers. Jeg ville så indtil jeg fik tid til at undersøge det nærmere, pille stik/sikring ud fra tankdækslet, da den bib lyd den kommer med hver andet sekund er pænt irriterende. smiley

På forhånd tak.
Peugeot 406 1.8 stationcar 2004.
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
reklame
Alle sider er Copyright © Peugeot Club Danmark