Peugeot Club Danmark
 Januar 18 2018 13:10:29
Navigation
Hjem / Nyheder
Artikler
FAQ
Kontakt os
Forum
Links
Søg
Besøgende
Gæster online: 9
Ingen brugere online

Antal brugere: 7,890
Nyeste bruger: MvsG
Debatemner
Nyeste emne
aktivering af ekstra...
For lidt lys på bilen
Diagbox/Lexia/PP2000...
motor temp 206 1,4
UPDATE Diagbox/Lexia...
Mest aktive emner
fartpilot - nu og... [580]
Konstruktionsfejl... [94]
407 blæser fint, ... [93]
Reparation af ESP [75]
antenne opbygning... [59]
Se indlæg
Peugeot Club Danmark | Teknik | Elektronik
Forfatter Udskiftning af standard radio
peupartner
Brugere

Antal indlæg: 12
Bopæl: rødovre
Lagt på d. 13-06-2013 07:45
Er det teknisk muligt at udskifte radio'en i min partner VAN ( 2012 ) , det er 2 kanals . Kunne tænke mig f.eks en fra en Tepee , det må være en med 4 udgange . Koster ca 3.500.- hos Peugeot .
Eller er det muligt at sætte en anden type i , Sony måske . Som kan erstatte det som den bestående kan , mht display'et . Der er jo en del som styres via den standard radio .
Ville i går sætte en Asteroid Classic i , men montøren sagde , den går ikke . Der kommer til at mangle nogle funktioner .

Alt skal jo nok kodes via Peugeot værksted .

Har i drevne Peugeot kører , nogle ideer med radio'er .
Standard radio'en giver ikke hjertebanken
Forfatter RE: Udskiftning af standard radio
KHJ
Brugere

Antal indlæg: 1916
Lagt på d. 13-06-2013 19:29
peupartner skrev:
Er det teknisk muligt at udskifte radio'en i min partner VAN ( 2012 ) , det er 2 kanals . Kunne tænke mig f.eks en fra en Tepee , det må være en med 4 udgange . Koster ca 3.500.- hos Peugeot .
Eller er det muligt at sætte en anden type i , Sony måske . Som kan erstatte det som den bestående kan , mht display'et . Der er jo en del som styres via den standard radio .
Ville i går sætte en Asteroid Classic i , men montøren sagde , den går ikke . Der kommer til at mangle nogle funktioner .

Alt skal jo nok kodes via Peugeot værksted .

Har i drevne Peugeot kører , nogle ideer med radio'er .
Standard radio'en giver ikke hjertebanken

Hvis den radio du har skriver stationsnavn , volume osv er det en original radio og den har 4 udgange , men måske er den ikke sat op til det , ellers skal du bare have en RD4 radio passer også fra 307 T6 så det er muligt at finde en brugt . så en for noget tid siden dba 300 kr
Forfatter RE: Udskiftning af standard radio
peupartner
Brugere

Antal indlæg: 12
Bopæl: rødovre
Lagt på d. 17-06-2013 07:22
Hej . Tak for svar . Peugeot kløede sig i nakken om den passede . Det skal nu prøves når en radio kan fås til et par hundrede . MEN Peugeot oplyste mig et vare nummer på en radio til 3995.- til 4 højtalere , han viste ikke hvad model det var , det kunne han ikke se . Til den pris vil jeg da godt lige tjekke den på nettet ;-) . Ved i hvad vare nummer 6564 PTP til en Tepee er , sådan mere specefikt .
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
reklame
Alle sider er Copyright © Peugeot Club Danmark