Peugeot Club Danmark
 Januar 21 2018 02:06:23
Navigation
Hjem / Nyheder
Artikler
FAQ
Kontakt os
Forum
Links
Søg
Besøgende
Gæster online: 11
Ingen brugere online

Antal brugere: 7,895
Nyeste bruger: R Kristensen
Debatemner
Nyeste emne
Haynes Service and R...
mirror screen
peugeot 307 tikker
Sælges: 4 stk vinter...
SNART KODNING AF NØG...
Mest aktive emner
fartpilot - nu og... [580]
Konstruktionsfejl... [94]
407 blæser fint, ... [93]
Reparation af ESP [75]
antenne opbygning... [59]
Se indlæg
Peugeot Club Danmark | Teknik | Styling og Eksteriør
Forfatter Tågelygter
Reykdalh
Brugere

Antal indlæg: 14
Bopæl: København N
Lagt på d. 16-03-2015 11:02
Jeg vil gerne have tågelys foran på min 406 - 1998. Der er forberedt til det, tror jeg. Der sidder et stik i højre side bag spoiler. Hvad skal jeg bruge udover lygter ? Relæ ? Og hvor skal det sidde ? Jeg har kun symbol for tågebaglys på kontaktarmen - kan det kobles sammen - eller skal jeg have en ny arm ?
Redigeret af Reykdalh d. 16-03-2015 11:03
Forfatter RE: Tågelygter
peupartner
Brugere

Antal indlæg: 12
Bopæl: rødovre
Lagt på d. 16-03-2015 12:42
Jeg fik sidste år efter monteret tåge lygter på min Partner af min faste mekaniker . Jeg tog fat i Peugeot Tåstrup hvor bilen er købt . Han fandt et efter monterings sæt med lygter , lygte holdere , kabel sæt , vejledning . hvis jeg husker rigtigt var prisen vist lidt over 2000.- med moms . Krom randene ligegodt 1000.- de kunne ikke findes på Ebay , da bilen var for ny . Kunne kun finde til gammel model . jeg havde kun den hårde vej hos Peugeot .
Da mekaniker havde taget plast kofanger af , var der i venstre side et løst hængende stik til tågelygter , hvor han tilsluttede kabel fra lygterne . Hul skåret i plast kofanger , vær omhyggelig med at til passe hul godt . Der skal programmeres i sikrings boksen , at der er monteret lygter . kan sikkert gøres med PP2000 . Min Partner var for beredt til dem i kontakt armen og lampe i instrument bræt . Jeg skulle ikke sætte relæ eller andet . "bare montere og sætte de 2 stik sammen og så "lige " have en til at åbne for dem sikrings boksen . DET KAN SELVFØLGELIG VÆRE ANDERLEDES PÅ DIN . Der er sikkert nogle garvet Peugeot ejere , her der ved lige hvordan . Men sådan var det til min

Peugeot Partner VAN 1,6 ESG E hdi fap 2012 . Facebook : gruppen for os med sorte biler . Bæstet
Forfatter RE: Tågelygter
Reykdalh
Brugere

Antal indlæg: 14
Bopæl: København N
Lagt på d. 17-03-2015 11:14
Tak for svaret ! Der er huller i spoiler, sidder bare et par dæksler der er lige til at pille af.
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
reklame
Alle sider er Copyright © Peugeot Club Danmark