Peugeot Club Danmark
 Januar 18 2018 17:02:20
Navigation
Hjem / Nyheder
Artikler
FAQ
Kontakt os
Forum
Links
Søg
Besøgende
Gæster online: 7
Ingen brugere online

Antal brugere: 7,891
Nyeste bruger: simonlindberg
Debatemner
Nyeste emne
2.0 HDI med P2125 Ai...
aktivering af ekstra...
For lidt lys på bilen
Diagbox/Lexia/PP2000...
motor temp 206 1,4
Mest aktive emner
fartpilot - nu og... [580]
Konstruktionsfejl... [94]
407 blæser fint, ... [93]
Reparation af ESP [75]
antenne opbygning... [59]
Se indlæg
Peugeot Club Danmark | Peugeot Club Danmark | Peugeot Snak
Forfatter Mister Auto
Torben
Brugere

Antal indlæg: 1
Tilmeldt: 24.06.13
Lagt på d. 10-08-2013 20:13
Hej alle
For en god måneds tid siden bestilte jeg to nye forlygter til min 406Coupe hos Mister Auto, som fører sig frem på nettet med en dansk hjemmeside som bl.a. fremhæver deres focus på service og kundetilfredshed.
Dette er i min vereden både rigtigt og forkert! Lygterne ankom som aftalt og informationen omkring forsendelse var fin. imidlertid var beslaget som bruges til fastgørelse i inderskærmen knækket ved modtagelsen. årsagen hertil var ganske elkent en utilstrækkelig emballage i Valeo kassen som den ankom i.mail frem og tilbage resulterede i at den defekte lygte sendgtes retur og pengene blev tilbageført indtil jeg omdtog en ny lyget til erstatning for den defete- imidlertid var den nye lygte knækket præcis samme sted som den første!
bilen skulle synes og jeg var ved at nå fristen herfor. så jeg var nødt til atforetage en reparation af lygten for at nå syn inden for tidsfristen, hvorfor jeg kontakter Mister Auto for at få en eller anden ordning med dem. men de kan kun tilbydeat betale pengene tilbage hvis lygten returneres, hvilket jeg ikke ville kunne nå og samtidig nå syn af bilen i tide. man var på ingen måde indstillet på at yden en form for afslag i prisen hvilket var mit forslag til Misgter Auto. en opfrodring fra mig om at de kontakter mig på telefon resulterede ligeledes negativt.
Om andre har haft lignende oplevelser ved jrg ikke, men på baggrund af mine oplevelser kan jeg så afgjort ikke anbefale at man anvender Mister Auto med mindre man har godt tid og er indstillet på at sende varer frem og tilbage flere gange. og forsøg på at få dem i snak på anden måde end mail er ganske enkelt splid af tid. og tingene bliver jo ikke nemmere af, at firmatet på trods af en fin dansk hjemmeside så vidt jeg kan se, er baseret i Frankrig!smiley
Forfatter RE: Mister Auto
e4
Brugere

Antal indlæg: 80
Bopæl: lolland
Tilmeldt: 13.03.08
Lagt på d. 10-08-2013 21:00
Hmm, 1 indlæg og kun for at nedgøre et firma... Som jeg læser det, vil de gerne levere en vare som er intakt og funktions dygtig, dét i sig selv må da være, at betragte som fin service af et udenlandsk firma. Har ingen interesse eller aktier i firmaet, men har kun positive oplevelser med dem.
Har til gengæld prøvet tyske firmaer, som er dage om at besvare mails og IKKE overholder tidsfrist mht forsendelse. Så vil vove påstanden, at de er i den absolut gode ende af udenlandske netfirmaer - der er i øvrigt mange med en "look a like" dansk hjemmeside
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
reklame
Alle sider er Copyright © Peugeot Club Danmark