Peugeot Club Danmark
 Juli 19 2018 15:06:56
Navigation
Hjem / Nyheder
Artikler
FAQ
Kontakt os
Forum
Links
Søg
Besøgende
Gæster online: 9
Ingen brugere online

Antal brugere: 8,175
Nyeste bruger: Daniel16
Debatemner
Nyeste emne
Peugeot 107 brændsto...
Peugeot 2008 Bakkamera
blæser ude af drift ...
KODNING AF NØGLER PÅ...
406 sikringer
Mest aktive emner
fartpilot - nu og... [611]
Konstruktionsfejl... [96]
407 blæser fint, ... [93]
Reparation af ESP [75]
antenne opbygning... [59]
Se indlæg
Peugeot Club Danmark | Peugeot Club Danmark | Køb/Salg/Bytte
Forfatter S. Peugeot 306 Cabriolet....SOLGT.....
AXE1
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 266
Bopæl: Slagelse
Lagt på d. 11-04-2017 21:04
1,6 Cabriolet 2d, servostyring, km 129000, bordeauxmetal, nysynet, ABS, airbag, service ok, 15" alufælge, Nysynet d.11-04-2017Den stå kun med originalt udstyr, ingen T-hansen. Der er inden for de sidste 1200 km. Udskifte eller renoveret: Kofanger for og bag, Forlygter, tågelygter, Baglygter, For og bagrude, Forbro og bærearme, Reserve hjul og ophæng, Bremser for og bag, Det meste af udstødningen, 4 x 306 GTI fælge, 4 nye dæk, Toppakning, Vandpumpe, Tandrem, Olie og filter, kølervæske, Bremsevæske, Luftfilter, 4 x Tændrør, Varme skjold, Batteri, Olie på gearkassen, Viskerblade, Complet hydraulik til kaleche incl. Pumpen, Måtte sæt i bagagerum, Motorantenne, Div. lister, Læderrat, Original radio, Fjern betjening til radio, Cigaret tænder, Alle pære i instrumentbord, Sædevarme i begge forsæder, Bilen har været adskilt og malet i original farve og i den forbindelse under vogns behandlet. Der er monteret læder på alle sidebeklædninger og nyt vinyl på kaleche dækken, Bilen køre som den skal og alt virker. Der er sikkert en hel del jeg har glemt, men skriv og jeg vil gøre mit bedste for at svare.
Se evt. her: https://www.guloggratis.dk/biler/personbiler/peugeot/306/annonce/36402807-306-cabriolet
Redigeret af AXE1 d. 23-04-2017 15:53
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
reklame
Alle sider er Copyright © Peugeot Club Danmark