Peugeot Club Danmark
 Januar 20 2018 00:30:05
Navigation
Hjem / Nyheder
Artikler
FAQ
Kontakt os
Forum
Links
Søg
Besøgende
Gæster online: 6
Ingen brugere online

Antal brugere: 7,893
Nyeste bruger: Finn A Andersen
Debatemner
Nyeste emne
Reservedels liste pe...
Gætteleg - Hvad side...
motor temp 206 1,4
Skæv trækaksel?
For lidt lys på bilen
Mest aktive emner
fartpilot - nu og... [580]
Konstruktionsfejl... [94]
407 blæser fint, ... [93]
Reparation af ESP [75]
antenne opbygning... [59]
Se indlæg
Peugeot Club Danmark | Teknik | Motor og Transmission
Forfatter Peugeot 208 active HD 2015
simonandersen8
Brugere

Antal indlæg: 1
Tilmeldt: 22.11.17
Lagt på d. 22-11-2017 18:01
Hej håber i kan hjælpe

Jeg har et spørgsmål ang en Peugeot 208 diesel fra 2015
Købte den fra helt ny

Efter 50000 km smider den topstykket og Peugeot laver det efter meget brok og bøvl.

Efterfølgende vælger jeg at skifte værksted til skorstensgård.

Efter 80000 km konstatere de at den smider meget olie

Bilen ryger ud til Peugeot igen og de vasker motor rummet og kan godt se der er olie men kan ikke finde ud af hvor det kommer fra.

Efter 120000 km konstatere skorstensgård igen olie spild og de skifter så ventil dæksel pakningen.

Efter 123000 km igen olie spild nu skifter de top pakningen.

Dvs de har skiftet ventil pakning uden effekt for efterfølgende at skifte top pakning.

Det skal siges at Peugeot har skiftet alt det her efter 50000 km også

Når jeg kigger ned i motor rummet kan jeg se de har brugt sådan noget blå flydende pakning både på topstykket og ventildæksel og det ligner der stadig ryger olie ud.

Bruger man ikke normalt paknings papir ??

Hvad fanden skal jeg gøre. Det er et stort rod ???
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
reklame
Alle sider er Copyright © Peugeot Club Danmark