Peugeot Club Danmark
 Juni 21 2018 06:07:41
Navigation
Hjem / Nyheder
Artikler
FAQ
Kontakt os
Forum
Links
Søg
Besøgende
Gæster online: 5
Ingen brugere online

Antal brugere: 8,132
Nyeste bruger: Styrbord
Debatemner
Nyeste emne
Kølervæsketemperatur...
billede ledning kabi...
Hjælp til strøm i Pe...
Vand/fugt i vakuumdåse.
Håndbremsekabel på e...
Mest aktive emner
fartpilot - nu og... [611]
Konstruktionsfejl... [96]
407 blæser fint, ... [93]
Reparation af ESP [75]
antenne opbygning... [59]
Se indlæg
Peugeot Club Danmark | Teknik | Motor og Transmission
Forfatter Problemer efter tandrems skift
pug407aut
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2303
Bopæl: Aalborg (Gandrup)
Tilmeldt: 28.02.11
Lagt på d. 21-05-2018 18:02
Hej, jeg er stødt ind i et problem, efter at jeg har skiftet tandrem, taktkæde og ventilløftere med dertilhørende vippearme, på min 2.0 hdi 138hp og næsten tilkørt med 550.000km på bagen.

Sagen er den at den motoren vibrere meget i tomgang, jeg kan give gas i tomgang uden problemer, men lige så snart den står i D eller R så kan den knap nok flytte sig ud af stedet, som om turboen ikke laver tryk men den køre fint rundt.

Og den står på mærkerene, det er kontrolleret flere gange.

Er der nogle der har oplevet det samme eller har en ide om hvad der evt kan være problemet.
På forhånd tak.


Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 555.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner og små reparationer mm
Diagbox, PP2000, Lexia og VCDS (VAG) tester
Chef mekaniker, Dæk montør/Vulkanisør til daglig.
Forfatter RE: Problemer efter tandrems skift
pug407aut
Brugere

Brugers avatar

Antal indlæg: 2303
Bopæl: Aalborg (Gandrup)
Tilmeldt: 28.02.11
Lagt på d. 16-06-2018 12:04
Havde klemt slangen på returrailen, så returdiesel ikke kunne løbe frit, det munkede 2 dyser, så 2 nye dyser og hun køre igen.


Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 555.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner og små reparationer mm
Diagbox, PP2000, Lexia og VCDS (VAG) tester
Chef mekaniker, Dæk montør/Vulkanisør til daglig.
Redigeret af pug407aut d. 16-06-2018 12:16
Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord



Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
reklame
Alle sider er Copyright © Peugeot Club Danmark